Ja, jag lever...

Hej.
Grejjen är det, jag suger på att uppdatera helt enkelt, men jag ska som sagt bli bättre på det,
( har jag sagt 1000 ggr), men jag ska verkligen försöka.

Ja vad har ni hänt i mitt liv.

Jag har ju börjat mitt nyttiga liv, det går bra än så länge iaf. Dagarna flyter på bra och jag tar mig i kragen och tar mig en promenad varje dag efter jobbet, även fast jag håller på dö av trötthet och att mina fötter värker. Men det är nog smällar man få ta. Så varje kväll så sms-terrar jag Michis om att vi ska ut o gå, och hon är inte sen på att haka på. Riktigt trevligt att få sig en liten pratstud med massa skratt och skvaller.

Jo vet ni en sak till? Jag besökte Härnösands Stadsfest, det är typ 1 gång på miljonen som jag skulle åka dit, asså ni hörde rätt Härnösand. Men där var jag iaf. Åkte dit med Michis och hennes pojkvän Patric. Vi kom dit, betalade in oss, satte oss i ett öltält, och där satt vi hela kvällen/natten tills det var dags för att åka hem till Sundsvall igen. Blev ett snabbt stopp på Donken och sedan hem. En riktigt trevlig kväll. Det får göras om, utan härnösand;)


(Bilder tagna av/från Michis)

En sak till: Sara hoppas du har en trevlig semester o sen ville jag bara påminna dej om att jag inte har druckit en enda Cola, bara 2 st Cola Light ;P Känn på den du ;)


c",)


Kommentarer
Postat av: Michis

Va duktig du varit som uppdaterat ;)

2009-07-30 @ 09:22:19
URL: http://michaelamahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: