Torsdag

Hej, finns ni kvar ?

Jag vet, jag har varit riktigt dålig på att uppdatera någonting här nu på de senaste.
Jag har väl ingen ursäkt heller, mer än att jag verkligen inte har orkat.

Nu är det iaf 2009 och detta år ska bli någonting alldeles extra..
Jag bor i en lägenhet som jag trivs väldigt bra med, jag har ett jobb som jag tycker om mer än någonsin, och jag har världens underbaraste pojkvän som jag älskar, får inte glömma min familj och mina vänner. 2009 kommer bli ett bra år !

Det som har hänt under den senaste tiden är väl inte spec mycket, om jag tittar på jobbet så har en arbetskamrat slutat, en till slutar snart och Cicci har tillkommit, och jag har fått en ny chef. Alltid är bra med förändring brukar man ju säga..

På det personliga planet har absolut ingenting ändrats. Inte vad jag vet iaf.

Sandra hörde av sig också och tyckte att vi skulle dra ihop en ferra. Så nästa helg blir det ferra ska bli så grymt skoj att träffa alla er iaf. Jag saknar er..

Bara för att detta inlägg inte innehåller nånting intressant så får ni här några bilder från helgen, när vi tog en krogrunda, med lite förfest här hemma hos mej och jonas.



c",)



Kommentarer
Postat av: teffe

Klart, hur många miffon finns det egentligen? :P

2009-01-23 @ 00:20:04
URL: http://teffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: