Onsdag..

Jag visste att Jonas ville ha en Ps3;a, och jag förstod att han skulle köpa den nu när han fick lön idag. Men det som var så chockande var att han dök upp på mitt jobb runt 11:30 (?). Han börjar jobba kl 15 så jag tänkte väl att han skulle komma runt 14 så han fick sova ut.. Ja, jag blev så chockad när han va uppe så tidigt ;P Men sen kom jag ju på att han skulle ju spela hela tiden fram till han började jobba, så då blev det lite mer förstående att vara ute i birsta kl 11:30 :D

Nu finns det iallafall i elektronikväg väldans mycke grejjer här hemma.
3 st Platttv
2 st Stationära datorer
2 st Skärmar
2 st Bärbara datorer
1 st Dvd spelare
1 st Twix
1 st Dreambox
1 st Nintendo Wii
1 st Ps2
1 st Ps3

Tro om jag glömde nått där ? Hm.. Kan ju tilllägga att vi bor i en 2:a ;P

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: