Måndag

Hej !

Jag tro inte jag har berättat det här i bloggen, men jag tror att alla som läser redan vet att jag håller på att käka viktväktarna, jag går inte på möten och så men jag käkar efter deras recept. Jag har inte ätit godare mat i hela mitt liv asså. Riktigt gott. Det har ju skett ganska mycke omplanering i mitt liv också, istället för att slänga i mig en påse godis på helgerna och käka på McDonalds så blir det promenader. När jag lyxar till det så blir det en cola light och popcorn. Än så länge går det bra !

Jag hittade två bilder som det faktiskt syns på mig att jag har tappat några kg. Visst är det kul att höra från andra, det är verkligen jättekul. Men det är ändå svår att se det själv. Jag känner dessutom inget i byxor eller så, men nu såg jag för första gången att det faktiskt har försvunnit några kg.

Första bilden är från iår när jag och Jonas var i Grekland i Juli, andra bilder är från förra helgen när vi var ut här i sundsvall.



Nu blire fler promenader och en massa god mat, har förresten alldeles nyss ätit en väldigt god Makaronigratäng, riktigt smaskigt, den borde ni prova ;) Ha det fint.

c",)


Kommentarer
Postat av: Sizz-Designar bloggar

Det syns väldigt stor skillnad! Det syns på benen, armarna, ansiktet och midjan.. Kämpa på bara, men gör det nyttigt! :)

2009-08-31 @ 17:28:57
URL: http://sizz.blogg.se/
Postat av: Michis

ja säger ju att det syns, å du e så himla duktig :) Stolt över dig... Om några mån får du börja plocka av mina kilon :)

2009-09-01 @ 12:19:24
URL: http://michaelamahler.blogg.se/
Postat av: Frida W

I told you :)

2009-09-03 @ 23:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: