Ingen aning...

Jonas fick bestämma rubrik, jag frågade vad han tyckte jag skulle skriva, han sa "ingen aning" och på den vägen är det. Lätt blev det iaf.

I helgen blev det jobb för hela slanten, jobbade med Ulf och Johan. Ulf hade bytt med Linn för att han ville jobba mera och Linn ville väl vara ledig. Alltigt började bra, men efter ett tag så gick Ulf hem för att han inte alls mådde bra. Kvar var jag och Johan, sedan gick det en timme till och allting började snurra och jag började skaka och mådde riktigt illa, ville bara kräkas. Jag gick hem och kvar var Johan. Det var vår jobblördag det. På Söndagen var vi hela styrkan på plats igen med friska ben och leenden. Jag kan aldrig förstå mig på Ulf, men idag så blev jag helt förvånad. Jag saknar Linn !

Iallafall, just nu sitter jag och Jonas och funderar på vad vi ska oss till med vardagsrummet, sitter o kollar på massa nya soffor och bord och allt som där hör till, det är svårt, men vi kommer nog fram till en lösning !

Imorn är jag ledig, så ve inte riktigt vad jag ska hitta på, prommis blir det garanterat, Michis och bönan kanske vill hänga på ? Hoppas !

c",)



Kommentarer
Postat av: Linn

Jag hade lite dåligt samvete för att jag lämnade dig ensam på jobbet, men jag antog att du skulle fixa det galant som vanligt ;)



Hoppas att du förblir frisk, så ses vi på jobbet till veckan!

2009-08-31 @ 00:39:46
URL: http://pixie.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära! ♥

2009-08-31 @ 00:49:22
Postat av: Michis

Såklart vi vill, bönan är ju ändå ute å promenerar så mycket, favoritstället är ju kissblåsan :P

2009-08-31 @ 14:42:11
URL: http://michaelamahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: