Underbara söndag...

Ting !

Nu händer de grejer, det är söndag.
Det betyder slöödag, men inte för mej. Jonas, Jag och Larssa åkte till lägenheter vid 10 imorse och fortsatte att renovera.. Jag säger så, det går framåt, men jag börjar bli less på detta nu.
Jag vill ha upp tapeter, jag vill kunna flytta in alla möbler, jag jag åka på IKEA o köpa mer grejjer. Jag vill inreda NU !

Annars så blir det jobba imorn som vanligt börjar kl 09, slutar 20:15, ett vanligt och härligt långt pass, man får mycket gjort iaf, får väl trösta mig själv med att jag är ledig Tisdag o onsdags sen..På tisdag bli det nog lite shopping, är så sugen på att shoppa, kläder, o sen måste jag köpa pressent till pappa som fyllde år för ett tag sen, så nu måste jag komma på nått att köpa till honom..Vad köper man till sin pappa ? HJÄLP MIG !!!

När vi ändå snacka om pappa så kommer han ner till Sundsvall och hjälper oss att bygga upp köket till helgen, härligt! Synd bara att jag jobbar så jag träffar han knapt, men han är ju iaf i Sundsvall. Min pappa är bäst !
Nä nu blev det nästan för mycket cred till han ;P

Här kommer två bilder på hur vårt kök kommer att bli, lite svårt att föreställa sig att det kommer bli, när allting just nu ser ut som ett ghetto !



Ha en fortsatt trevlig kväll..
c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: