.....

Blev ingen rubrik idag...

Idag har man vare ledig, skönt !
Sen så har man flängt runt på alla varuhus i hela sundsvall idag tror ja..
Beställt massa grejjs till lgh o sen köpt massa kablar, eluttag o massa tråkigt skit...
Men de blir nog bra.
Imorn är det dags för jobb igen, jobbar 08-20, inget jätteroligt pass imorn inte. Usch va jobbigt de känns, men det är väl bara att bita ihop.

Nu är det också ungefär två veckor kvar tills vi flyttar, det känns kanoners !!!!
Har börjat packa lite nu ikväll också, så det börjar kännas lite tomt här faktiskt..

Så här fint har vi det hemma just nu...


Även fast jag har tyckt om denna lgh så känns det helt underbart att flytta, jag kommer nog att sakna den låga hyran;P men annars så kommer jag nog trovas som fisken i vattnet i vår nya lgh nere i stan..

Nu ska jag hoppa ner i sängen, God natt

c",)


Kommentarer
Postat av: Larissa

Spana in detta :) http://pooka.blogg.se/2008/november/till-alla-mina-vanner-alla-jag-kanner.html

2008-11-16 @ 20:02:30
URL: http://pooka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: