Mot skogen..

Arvidsjaur nästa...

Nu har jag äntligen jobbat klart, har jobbat som en jävla tok för att kunna vara ledig denna helg Fre,Lör,Sön ocg stuckit in dessa dagar på mina lediga dagar, så jag kan åka till Arvidsjaur. Så det där av till skogen imorn..
Åker upp med Larssa % Co, trevligt bilresa man kommer att ha..
Ska upp dit på besökshelg för att se hur Jonas har haft det de senaste månaderna, är det 8 månader nu? Tror det !
Ska väl bli skojj, tror jag, men jag vill ju sova, o det kan jag nog glömma, det ryktades nånting om att vi skulle upp kl 06 på lördag, USCH !

Ajja men vi hörs !
c",)


Kommentarer
Postat av: Jonas Högman

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA, sova får du göra när du dör

2008-07-07 @ 16:00:37
URL: http://2voi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: