Han vet..

Tjena moss, äntligen hemma gud vad skönt, nu är det bara 2 dagar kvar att jobba sen är man ledig helg, Gud vad härligt, och det är full rulle på jobbet med, mycket folk, mycket att göra, speciellt nu efter påsken när man inte har fått någonting gjort "bakom kulisserna", men nu börjar det ta sig och vi är tillbaka i de vanliga runtinerna, Härligt !

Tänkte berätta en lite komisk sak..
Jag jobbade som sagt till kl 20:15, kom innanför dörren hemma och det första jag ser är en dator som står i hallen, ja jag suckade lite för mig själv och undrade varför inte Jonas hade plockat bort det, eftersom jag inte tycker om o ha saker liggandes ett kliv innanför dörren, iaf så gick jag vidare in till varagsrummet och fick syn på 1 bärbar dator, 1 stationär dator som stod som server o 1 till stationär dator. Jag suckade lite till och tänkte slå av allehop, är så less på allt surrande.. Men jag tänkte, det kanske är något viktigt han håller på med, så jag skickar ett sms och frågar om det är ok.. Under tiden jag skriver sms:et "plingar" det till i mobilen och jag hade fått ett sms som hade legat o väntat, jag skickade iaf iväg sms som jag skev och kollade därefter på sms jag hade fått..

"När du kommer hem, stäng inte av serverdatorn för jag håller på att installera. Jag stänger av den när jag kommer hem, Puss"

Med detta vill jag bara säga att han hade nog räknat ut mina tänkar och att Jonas känner mej så jävla väl att det inte är klokt. Men det är underbart, han hade läst mina tankar redan för några timmar sedan..

PS Jag stängde av dom andra datorerna och nu sitter jag o väntar på att han ska komma hem o stänga av det kvarvarande surrande odjuret ;P DS


Kommentarer
Postat av: bella

hehehehe

2008-03-28 @ 11:19:01
URL: http://dashuri.blogg.se
Postat av: Linda

Det tycker jag låter som en helt kanonidé hörrö ;) Nånting, bara vi ses å festar! :) Allt bra annars?

2008-03-28 @ 13:52:26
URL: http://liindalundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: