Bara att dra på sig leendet igen..

Ja nu är det bara att dra på smilebanden igen, "Le mer än andra".
För imorn är jag tillbaka på jobbet efter en välbehövd semester i 3 veckor. Är med blandade känslor jag är tillbaka där på golvet..
Jag är glad för att jag börjar bli lite rastlös här hemma, så det ska bli skönt på det sättet. Men jag skulle nog vilja vara ledig en vecka till, skulle vilja åka hem till Kramfors o hälsa på alla, va så länge sen jag träffade dom nu, men jag hinner väl, blir väl kanske till helgen förhoppningsvis om det inte kommer upp några andra planer..

Det är lite konstigt med Jonas och Mina jobbtider, haha
När Jonas är hemma så sover han bara för han jobbar natt, så när jag är hemma och är vaken så är han på jobbet, sen så ses vi sängen och jag kliver upp och åker till jobbet, kommer hem runt 20:30 och så har han åkt och jobbat igen.
Usch detta är ju jobbigt, vill se dej mer än bara i sovande ställningar älskling ;)

Nä som sagt, sitter och njuter av SISTA timmarna av min första betalda semester, tänkte att vi firar det med en himmelskt fin bild av Mig, Natta och Stina på ön Ios,Grekland 2008 (datumet stämmer ej)


Kanske syns vilken som har varit utomlands i 3 månader och vilka
som har varit utomlands i 4 dagar ? haha


c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: