Nu är det ju snart jul...

O jag jobbar som aldrig förr...

Jag kollade på shemat igår och såg att jag imorgon Måndag jobbar 09:30-22:00
Usch vad jag kommer vara trött, jag är ju redan nu typ asjävla trött, men det är bara att bita ihop..
Snart är det jul iaf och då blir den en sväng hem till Kramfors. Ska bli skoj att träffa alla.
Tuva, min kusse lär ju har blivit hur stor som helst så ska bli riktigt skoj.
Annars är det inte så mycke mer som händer..
Både jag och Jonas håller på att jobba ihjäl oss, men det är ju en annan femma.
Vi ses i sängen på natten och sen hörs vi på telefon under dagaen när någon är på jobbet..

Nä blev inte mycke till inlägg detta inte, bara svamel...
Men jag ska ta o lägga in bilderna på hur lägenheten blev tänkte jag..
Håll utkik..

God Jul
c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: