Hemma igen

Tjena moss=)
Nu man äntligen hemma i sundsvall igen efter en helg i Kramfors.
Jag satt mej på bussen till sundsvall och jag kände verkligen vilken lättnad eller typ nån härlig känsla när jag klev av bussen här i sundsvall. Det kändes verkligen att Sundsvall är hemma nu. Kramfors är "hemma" men sundsvall är hemma. Förstår ni hur jag menar ?
Nä visst är det sköt att åka "hem" till kramfors över en helg sådär, men just idag så forstog jag att jag aldrig kommer att flytta tillbaka dit. Jag har hela min släkt där, men självklart träffar man dom iaf. Men man ska aldrig säga aldrig, Tänk när jag och jonas sitter som pensionärer någonstans i landet och jag kommer upp med en riktigt bra idé att flytta till kramfors, det blir grejjer det ! Vi får se, med jag känner att jag ha iaf hittat rätt just nu..

Sitter just nu och kollar på Power of ten, får väl se hur detta slutar, men har inte så mycke bättre för mej just nu, så det för bli soffläge tills jag ska hoppa ner i sängen för att senare ta mej upp imornbitti för att åka och jobba..
För att inte glömma så kommer Jonas hem imorn också,Ska bli så skönt att få hem han. Saknar han så !

c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: