Måndag

Hej Hej..

Nu har man nästan nyss sagt hej då till Jonas, var ju extra jobbigt denna gång, för nu ska han va borta lääänge, usch tycker inte om att vara utan han så länge, men jag får väl glädja mej åt att han har vare hemma i 4 hela dagar denna gång, Riktigt mysigt gubben.. Saknar dej redan..
Så nu ska jonas och lumparpolarna ut o springa milen imorn o sen blir det ut i skogen ett flertal antal dagar i samband med baskermarchen =) Lycka till !

Jag ska väl nu under dessa veckor utan jonas börja att fundera o bygga upp mitt liv som har varit under konstuktion den senaste månaden. Imorn tisdag börjar jag jobba, ska bli så skönt !! O roligt, få träffa så många nya människor, förhoppningsvis trevliga, lära känna o ha allmänt kul o inte minst käka massa pengar =) Fasen va naaaajjjjsss =)

Håller just nu på att fylla upp min Ipod o sen blire nog ett avsnitt Vänner o sen blire sova, för imorn måste jag ju kliva upp tidigt...

Hej svejs / Emilie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: