Jag är ledig...

Nu är det så att jag är ledig imorn (tisdag) detta är helt otroligt, det är nästan så att jag måste gå o köpa mej en almenacka för att kunna dukumentera denna dag ;P

Fick också för några timmar sedan ett liten klagomål att jag inte hade skreve här på ett tag, men som sagt jag jobbar för mycket för att hinna med mej, ett bevid på det var att jag fick i tordagseftermiddag ett sms av farfar där det stod "RIng Fiskja när du har tid", det samtalet fick jag tid att ringa idag (måndag) kl 21:05, snacka om ledighet/frihet under denna jobbperiod...

Men vi har kul, o JAG PALLAR :D

Imorn (tis) ska jag klippa mej o färga håret, få la hoppas de blir bra, ha inte bestämmt mig för vad jag vill de får frisören göra, hon ska få fria händer (nästan) o göra vad hon vill, det bruka ju blir bra då..

Jag harinte så mycke att säga, än att kom o hälsa på mej på jobbet vettja, Nästa gg jag jobbar är det på onsdag ni hittar mej på Entertainment avdelningen !=) Välkommen :)
Nu blire sängen, för jag har massa saker att ta itu med imorn på min lediga dag som blev min "måste hinna med"-dag ...

Hej svejs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: