Äntligen hemma med borr i sin hand.....

Hej Hej
Jag tror att schlagerfebern fortfarande hänger i luften, iallafall här..Ja Jenny du har LYCKATS gratz !=)
En till goo bild från schlagerhelgens bravader;D
Ja den är ju najs, det är iaf ROSA o det är det som är det viktigaste
Kom också att tänka på Fridas sms sisådär kl 04:00, när hon hade
kommit hemit hem från krogen denna kväll..EJ
Hade precis varit på donken med;D NAJS

"Ha ha, Jag fick två överlock, God Natt"

HAha så kan de gå när man väntar för länge med en burgare, eller nånting.. Nä nu ska jag väl ta att sammanfatta de dagar som jag inte har varit så hurig här, fast jag får ta lite smått o gått känns de som

Ja tiden på Kicks är över, men självklart kommer jag tillbaka till sommarn och gör birsta city osäkert, BRA NAMN föresten!=)
Ha vare helt kanoners, men inte blir ni av med mej helt inte, NEJ NEJ, o tack för den fina gåvan, helt underbart, ska prova alltihop innom en snar framtid..

På onsdagen kom pappa , teresa,simon och niklans till sundsvall för att plocka upp mej och jonas.. Det bar av till Ramundberget/ Funäsdalen. Bilen var som sagt halvtom, eller halvfull det är ju som man ser det ? Men en resa på 4 timmar härifrån, det är inga problem. Braa att knö in oss det, o den bar det iväg.

Helt underbar,
Sol,
Snowboard,
Snowblades,
Öl
Cider
Och massa godis.
Och renfällarna var inte att leka med heller..

Väl hemma nu på söndagen var jag helt slut la mej i soffan för att jobba in MODO mej attans jag somnade och när jag vaknade fivk jag redan på resultaten, Tro om det var mej det brodde på ? Det måste det va.. DUMT EMILIE; DUMT!

Tack för resan Pappa ;D

Nä, ny vecka imorn och det innebär tillbaka till skolbänkarna, som innebär 3 dagar/veckan från 9:15, finns inget ont som inte för nått gott med sig, Helt underbart, men Kicks kommer jag sakna, jag får ta och åka ut o hälsa på om ett tag...

Nä nu ska jag ta tag i lite skoluppgifter för att senare dra mej mej jonas till sängen för att få sig en fin och mysig nattsömn., Jag längtas....

Tjao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: