Min midsommarafton 2007

Hej alla glada midsommarfirande människor, Glad midsommar på er !!=)

Min dag började lite annulunda, vaknade hemma hos jonas som jag inte gjort på välldans länge, kl 10 få hör jag ett jävla liv om att jag måste kliva upp för att Jonas o Kapser ska ut på Alnö o åka Wakeboard, så snäll som jag är så trycker jag på mej glasögonen och halar mej nerför trappan och ut i bilen.. Ett kort stopp på Ok för att köpa snus med hanh vi med, sen blev jag avsläppt utanför porten och de åkte vidare till Alnö..

Väl hemma så hörde jag av mig till stina och stina traskade hit vid 14 tiden, vi blev väl liggandes i min säng i typ 1,5 timmar innan vi börja fundera på vad vi skulle köpa denna tradisionella midsommar afton. Hmm..

Ja vi traskade ner för de 79 trappstegen och gick runt i hela satn för att hitta nån resturang för att få oss lite mat, Vi tog då reda på att under midsommarafton har 2 resturanger öppet i Sundsvall. Stekhuset, o Vicktria. Pank som vi är så gick det inte för sig så vi vände om för att gå på hemköp för att köpa oss en Pan Pizza, men icke, Gissa. det var STÄNGT, hur kan hemköp ha stängt ??

Tillslut så hamnade vi på Navet Grillen, o köpte oss en tunnbrödrulle men mycket innehåll:D På det så fixade jag mig och ett jobb och en stadig beundrare, nästan så jag hade mig två pojkvänner nu...
Eftersom vi redan kännde oss som två loodisar så forsatte vi så och satt oss på bussstationen för att avnjuta vår midsommarmiddag, Synd att de inte sålde nubbe !! HElt uppe i allt blev jag o Stina attakerad av 3 st små sketa fåglar?(sparvar, kanske?) o sen en feet jävla fiskmås.. Fy fan, dom kan väl betala för sin egen mat ? Jävla måsar..

Efter det blev det film, godis, dricka o chips Mums !. Annars så var en så dålig film att jag inte riktigt förstår att den ens ha komme ut på dvd. ! Så vi bytte film innan den ens va slut och fick se två gamla favoriter Dirty Dancing och Americam Pie The wedding , det var grejjer det...

Nu är det inte så mycke mer att tilllägga, ska väl slänga mej i sängen o sova ut riktigt ordentligt, o ska vakna upp utan att vara bakis, O, jag tror nästan att det bara är jag o Stina som inte är det imorn =)

Morsning / Eme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: