Lite uppdatering..

Tjoohooo...

Ja det har väl hänt lite av varje sen sist.
Har varit på vift i grekland och kom hem i onsdags, kollat in alla studenter under torsdagen o sen på fredan blev det ett avslut för Ky-Handel, Butikesledadre/Säljare, usch va tragiskt, men jädrans vilken fest.. Men dom blir de fler av, så inte faen blir man av med Österike, men de vill jag inte heller ;D
Jonas har också varit så snäll med min Bosse (min guldfisk, utan guld) , han lever fortfarande, men verkar lite deprimerad, han ha nog saknat mej =)
På onsdag komma min LISA hit, oj jag längtas, de är ett bra tag sen vi sågs nu, men det tar vi igen nu. De blir najs..

Lite pics från Grekland..

image45
Första dan på Antiparos...

image46
Mormor, mamma , jag på "Nilssons" - Nilisios
image47
Jögge, Mammi

image48
Ett av det tävlade birdagen i APM, Antiparos Mästerskapen 2007, ställningen 2-2...

image49
Sista middagen på hotellet, Antiparos

image50
The Patiles Family, Argero, Katarina, Gerogina, Dimitri, Georgeio

image51
Poolparty på Fanari..


image52
Balokong Solning..

image53
VM 2007 i flytning...


Det kommer mera...
Tjao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: