Underbara jobb !

ja jag kan ju medela att det inte har hänt ett dugg på den senaste tiden, därav att jag inte ha skrivigt nått här, om det nu är nån som är intresserad...
Bara jobbar o jobbar, o sen inte mycke mer. Är så slut när man kommer hem från jobbet så det som lockar mest just då är soffan, tv o en filt =)
Igår så köpte jag föresten en ny mob, som ser ut såhär...
image66
Helt ok faktiskt, lite svårt att hitta
boktäver och siffror nu i början känns
de som bara, men man lär sig väl.
 få jag hoppas...









Annars så blire jobb jobb o mer jobb nu imorn o resterande sommaren..
Ska försöka planera in en helg att åka hem med, o som det ser ut nu så kan det nog bli om 2 veckor.. Hm typiskt, jag som saknar farmor så mycke, o lisa gumman såklart =)

Ajja Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: