LYCKLIG ! 18 feb

Tjena moss...

Man vaknade omkring 13 tiden idag, låg kvar i sängen o väntade på att Jonas skulle börja röra på sig och en timme senare så slog han upp ögonen, Va härligt =) Blev en sen frulle o sen iväg hem och bytte om och senare iväg och träna blev ett pass idag, Bodypump.. Skönt !=)
Nu är man nyduschad och klar för sängen. Skönt när man har gjort nån nytta för någon dag..

Nu till den "stora nyheten" Jag är så lycklig  Jag ska få en till kusin ;D Ojoj Hoppas på en liten brud denna gång, men hur ska det kunna bli det ? Det är ju bara jag och alla grabbar, men Hoppas kan man ju..Vad skulle hon heta ? Jag bestämmer inte ett dugg men jag kan ju försöka få en önskan igenom,,
Tindra ?, Lova ?, Varför inte Lowisa ? - Nä som sagt jag är så glad tänk vad mysigt med en till liten spillivink i familjen, jag längtas faktiskt tills jag ska få vara barnvakt och torka bort bajset, bli nerpinkad och varför inte lite kräka på tröjjan, det är väl det som är meningen med ett sött liten hjälplöst barn ?;D
Så jag få passa på att säga ...
Grattis till Linda och Marko, och Grattis till Adam och William som ska få ett till syskon :D
Jag inväntar dej, du är välkommen ut till världen i juli ;)

Jag vet inte vad det är med mej, men jag har nog aldrig varit så lycklig på ett bra tag asså, känns nästan som jag ha fått nya ben, ja eller någonting;D Nu ska jag kila, NYa dag imorn på jobbet, MYSIGT !!! Jag tom längtas tills imorn, och det är väl inte heller ofta man gör..

Men ja Tjao !




Kommentarer
Postat av: Larissa

Tjena babe!
Jag läser din blogg ja

2007-03-10 @ 19:45:55
URL: http://larissaoikari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: