15/2

Stadsfest
Hej allehop, ir någon iaf...
Jag har bleve skitsjuk, inte kul alls, men vad gör man, inte mycke alls, :P
Har varit hemma idag från jobbet, känns skönt att få bara ta det lungt, men ska nog dit imorn bara jag inte mår sämre...

Igår va de Alla hjärtans dag, o jonas va hur gullig som hällst.. för gick vi på resturangen o käkade, värsta goda middan, sen gick vi på bio=), Jag fick iaf bestämma vad vi skulle se, o klart som fasen att jag väljer Fjortisfilmen Nr 1;D MEn jag vad ju nöjd iaf, o jonas klagade inte heller, den var faktktisk ganska rolig, o Vi såg föresten Linas Kvällsbok, nu vill jag bara de Rosa The movie så är jag helnöjd=) Njä men tack Jonas för en fin dag igår även fast jag både hade feber och gränsen till magsjuka..

Njä nu i gårnatt/kväll så lyfte lisa i planet till Thailand, hoppas resan har gått bra o så, vet ju att fu hatar verkligen att flyga, men vad gör de när du vet att den underbara frukosten väntar på hotellet helt uppdukat och klart !=) MUMS...;) Ska ta o fylla på telen så jag kan slå en pling till dej tror ja=)

Ja snart helg igen, känns skönt att få vila ut sig ordentligt så man är riktigt frisk så man kan sätta igång med träningen på allvar igen.. OOO mysigt.. Lycko nummer idag är 59,7, kanske ska ta o spela på den där nya spelet på svenska spel ? 59, 7 ? nja eller kanske lite högre nummer, Ensam med lägst nummer, hur kan man vinna? Klart jag skulle spela på 1 ;P men de skulle ju ALLA, så jag skiter nog i att spela över huvud taget:P Nä nu blev de ett väldans sidospår, skit samma..
Ska dra mej nu, Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: