Morsning, Korsning..

Lite uppdatering vad som har hänt de senaste dagarna eller veckorna ;P
Först o främst var det bestämt att Jag, Linda o Sandra skulle ta vårt pick och pack och dra oss till utlandet, men ändrade planer, Linda fick inte ledig från jobbet så det sket sig med dej resan, men vi tar den till våren/sommarn istället, Nu har vi något att längta efter :) Oj jag kom på att jag längtas redan, haha..

O sen så jobbade jag väl hela förra veckan var ledig helg och det passade ju perfa för då kom Jonas hem på permis igen, Han kom hem redan på onsdagkväll o stannade tills Söndagkväll, Oj vad mysigt de är när han är hemma, Man känner riktigt hur bortskämd man är med han. Han skjussar mej hit o dit o överallt. Man märker också att jag bara tycker om homon mer o mer nu när han inte är hemma hela tiden. O Han är för underbar. Jag förstår inte fröken vero moda som inte vill ha sin karl hemma;P Hon trivs bättre att sitta för sig själv och köra Roxette maraton och försöka överrösta grannen hennes som inte är sååå vidare på gura? Eller så är han det !=) Jag pratar om Jenny =) jaja nog om det..

Jag var ledig i helgen, fredags var jag bara hemma o tog det lungt, Jonas var ute på byn och jag fick vara dörrvakt för att slussa in honom i lyran rumt 02:30 tiden =) Sen på lördag blev det Bio och surströming, Vi såg Rush Hour 3, faktiskt riktigt bra film, men jag var lite skeptiskt innan, men helt klart sevärd.

Nu tror jag inte jag ska tråka ut er nå mer..
Jag kan ju tilllägga att Jonas har "bara" 303 Dagar kvar tills han muckar !=)

Nä nu i veckan blir det jobb för hela slanten, Jobbar Mån-sön men fick en ledig Fredag =) Tro vad man ska göra då ? Föresten så köpte jag mej ett par nya brallor på JC idag o en tröjja på Monkey, Shhheeettt Hett :D

Hejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: